PROJELER
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan İzmir de payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Kayseri de payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. Ptt’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
13 YILDA BİNGÖL’E ULAŞTIRMA VE HABERLEŞMEDE 1,2 MİLYAR TL YATIRIM YAPTIK Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Bingöl’de payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Gaziantep’te payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Van da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme altyapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Ordu da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. Ptt’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Ankara da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Trabzon da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan İstanbul da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Çağın ilerisinde bir anlayışla Türkiye’yi ulaştırma ve haberleşme alt yapısında dünya standartlarının üstüne taşıdık. Bu büyük yatırımlardan Bolu da payına düşeni aldı. Karayollarını yeniden yapılandırdık. Yeni nesil teknolojilere erişimin sağlanması için GSM ve internet yatırımlarına büyük bütçe ayırdık. PTT’yi çağdaş bir anlayışla yeniden yapılandırdık.
Son 13 yılda , İzmir'e yapılan bazı kamu yatırım ve desteklerinin sektörel bazda dağılımı şöyledir;
Körfez Geçiş Köprüsü 2016'da projenin tamamı ise 2018'de tamamlanacak.
İzmir-Ankara Yüksek Hızlı Tren projesi izmir’i Manisa, Uşak ve Afyonkarahisar üzerinden Ankara’ya bağlayacak.
Türkiye'nin en büyük limanı İzmir'e yapılıyor...
Türkiye'nin en büyük iç hatlar limanı...
İzmir'in kalbi nefes aldı, 4 ayda 3 Milyon araç geçti
Toplamı 680 hektar arazi üzerinde kurulmuş ve şimdilik 315 adet fabrikanın faaliyet gösterdiği Kemalpaşa Organize Sanayi Bölgesi (KOSBİ) dahilindeki fabrikalar genel olarak seramik, yapı malzemeleri, mermer, kağıt, tekstil, deri kimya, plastik ambalaj, içecek, gıda, otomotiv yan sanayi, elektrik ve elektronik iş kollarında faaliyet göstermektedir. Bu bölgedeki fabrikaların nakliye kapasitesi ise günümüzde 3 milyon ton/yıl mertebesindedir. Bölgedeki nakliyenin tamamı karayolu ile yapılmaktadır.
İzmir’in trafik sorununa kalıcı bir çözüm üretmek amacıyla TCDD, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı ile iş birliğine giderek EGERAY projesini 2011 yılında hayata geçirdi. Proje kapsamında, Aliağa- Cumaovası arasında 06 Mart 2011 tarihinde yolculu seferlere başladı. Günde 192 sefer ile yaklaşık 250 bin yolcu taşınıyor.
Dünyanın en derin batırma tüp tüneliyle Asya ve Avrupa birleşti.
3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi, 2016'da tamamlanacak.
Hem yatırım yapılıyor hem de devletin kasasına 22.5 milyar euro girecek!
5.5 km'si denizin altından geçen çift katlı tüp tünel tamamlandı.
Bölünmüş yollar sayesinde trafik kazalarında can kaybı %59 oranında azalmıştır.
Tüm Türkiye’yi Doğu-Batı ve Kuzey-Güney akslarında bölünmüş yollarla kalkındırma hedefi ile çıkılan yolda engel oluşturan dağlar tünellerle geçildi 80 yılda 50 km tünel açılabilmişken, son 13 yılda 200 km tüneller açtık.
2023 hedeflerine ulaşmak için ullaşım altyapısı en önemli eşik.Bu hedef doğrultusunda karşımıza çıkan dağları tünellerle aşarken, deniz ve göllerin üzerinden köprüler attık.
26 olan havaalanı sayısı 13 yılda 54’ye çıktı, Türkiye’de herkes uçakla tanıştı.2003 yılından 2015 yılına kadar; İç hat yolcu sayısı 9 Milyondan 90 Milyona Dış hat yolcu sayısı 25 Milyondan 85 Milyona Yükseldi.
Milletimizin seyahat tercihlerinde büyük oranda değişiklik olmuştur.
İnşaat çalışmalarına Mart 2004’te başlanan Ankara-Eskişehir kesiminde çalışmalar tamamlanarak, 14 Mart 2009 tarihinden itibaren Yüksek Hızlı Tren seferleri başlatılmıştır.
Tarihi ipek yolu canlanıyor...
Denizcilik sektörümüzde yıllardır konuşulan ancak bir türlü hayata geçirilmeyen çok sayıda proje hayata geçirildi. Deniz taşımacılığının geliştirilmesi yolunda devrim niteliği taşıyan kabotaj hattında çalışan gemiler ile balıkçı teknelerine "Vergisiz Yakıt" verilmesi projesi 1 Ocak 2004 tarihinden itibaren uygulamaya konuldu. Böylece ÖTV tahsil edilmemek suretiyle sektöre ciddi bir destek sağlandı.
1.5 asırlık geçmişi olan Ptt'de son 13 yılda halka alternatif hizmetler sunmak amacıyla pek çok proje hayata geçirildi. Ptt çağdaş ve modern yönetim anlayışıyla 2003'te 11 Milyon lira zarardayken 2014 yılında 250 Milyon lira kâr elde etti.
Karayolu Taşımacılığı, 19 Temmuz 2003 tarihinde çıkarılan "Karayolu Taşıma Kanunu" sayesinde sektörün ihtiyacına yanıt veremeyen yönetmeliklerle düzenlenmiş kimliğinden sıyrılıp, sağlam bir yasal zemine oturtuldu.
3G abone sayısı 16,6 milyona ulaşmıştır, Geniş bant erişim abone sayısı 8.042.557 adede ulaşmıştır.; Ülkemiz yaklaşık 40 milyon internet kullanıcısı ile, İnternet Kullanıcı Sayısı bakımından Dünya'da 12 inci sıraya, Avrupa'da 5 inci sıraya yükselmiştir.